پاک کردن اطلاعات شخصی از روی عکس|مشاوره|موبایل

۱,۰۲۰ بازديد
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
http://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayane

پاک کردن اطلاعات شخصی از روی عکس

هربار که شما از گوشی یا دوربین خود عکسی می گیرید، اطلاعات بسیاری از شما درون جزئیات عکس ذخیره می شود. توصیه ما به شما این است که قبل از به اشتراک گذاری عکس این اطلاعات را پاک کنید.  

این اطلاعات شامل چه جزئیاتی می باشند؟

تنها با نگاه کردن به عکس این جزئیات برای شما نشان داده نمی شوند، اما اگر به بخش properties عکستان مراجعه کنید خواهید دید که اطلاعاتی درباره گوشی و حتی در برخی مواقع موقعیت مکانی عکس نیز درون آن وجود دارد.   

بسته به این که این عکس چگونه بوجود آمده است، می تواند شامل اطلاعاتی مانند، فاصله کانونی، سرعت دوربین، تنظیمات فلش دوربین و اطلاعات بسیار دیگر را دارا باشد.
چگونه این اطلاعات را پاک کنم؟

برای پاک کردن این اطلاعات در ویندوز ، بر روی عکس مورد نظر کلیک راست کرده و سپس گزینه Properties را انتخاب کنید.

به تب Details بروید و هرآنچه اطلاعات در مورد آن عکس وجود دارد را خواهید دید.

اگر دقت کنید در زیر این بخش گزینه ای وجود دارد با عنوان پاک کردن خصوصیات و اطلاعات شخصی  – Remove Properties and Personal Information اگر بر روی این گزینه کلیک کنید دو  گزینه برای شما به نمایش در می آید :                                                          
            
روش اول ساخت یک کپی از تمامی اطلاعاتی که می خواهید پاک کنید، است. این روش از این جهت که شاید بعدا این اطلاعات را برای خودتان بخواهید مفید است.

راه دوم تخریب پذیرتر است که با انتخاب این گزینه تمامی اطلاعات عکس پاک می شود و دیگر کپی درکار نیست البته دست شما برای این که کدام یک از این اطلاعات پاک شود باز است.

پس از انتخاب یکی از گزینه های پاک کردن، بر روی OK کلیک کنید.

همچنین شما می توانید این اطلاعات را ویرایش کنید و چیزی که می خواهید بجای آن ثبت کنید و یا اطلاعات جدیدی به آن اضافه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.