چگونه یک تصویر متحرک یا ویدیو را به عنوان تصویر زمینه اصلی انتخاب کنیم

۹۸۸ بازديد
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
http://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayan
https://t.me/hamgamrayane

چگونه یک تصویر متحرک یا ویدئو را به‌عنوان تصویر زمینه صفحه اصلی انتخاب کنیم؟|مشاوره|کامپیوتر|آموزش
نحوه تنظیم یک ویدئو (WebM، MP۴) به‌عنوان تصویر پس‌زمینه

با توجه به این‌که مجموعه‌ای مناسب از ابزار را در اختیار دارید شما می‌توانید به ‌سادگی از فیلم‌ها به‌عنوان تصاویر پس‌زمینه زنده بر روی هر دستگاه اندروید استفاده کنید. برای شروع، ابتدا باید یک ویدئوی کوتاه مناسب در قالب‌های MP4 یا WebM پیدا کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که از تصاویر سینماگراف برای تصاویر پس‌زمینه استفاده کنید. در تصاویر سینماگراف‌ یک قسمت متحرک وجود دارد که باعث می‌شود تصویر به‌صورت یک ویدئو یا یک گیف نمایش داده شود.

همچنین برنامه‌های مختلفی برای این منظور در فروشگاه گوگل‌پلی وجود دارد، یکی از جالب‌ترین‌ آن‌ها Video Live Wallpaper نام دارد که یک برنامه فوق‌العاده ساده است و امکان انتخاب یک ویدئو به‌عنوان تصویر زمینه را فراهم می‌کند. این برنامه تنظیمات ضروری مانند فعال کردن صدا، عدم پخش پس‌زمینه و بسیاری موارد دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

توصیه می‌شود برای جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری، گزینه “Play video offscreen” را فعال کنید.

چگونگی استفاده از یک GIF به‌عنوان تصویر پس‌زمینه

 در واقع قصد نداریم از GIF به‌عنوان یک تصویر زمینه ویدئویی استفاده کنیم چراکه این فرمت فایل بسیار قدیمی است. به‌طور کلی، توصیه می‌کنیم از یک ویدیوی MP4 به‌عنوان تصویر پس‌زمینه استفاده کنید اما با این حال، اگر شما باز هم مایل به استفاده از GIF به‌عنوان تصویر زمینه هستید می‌توانید از برنامه‌های طراحی شده برای این منظور استفاده کنید. GIF Live Wallpaper، یکی از برنامه‌های سبک برای استفاده از گیف به‌عنوان تصویر پس‌زمینه است. از آن‌جایی‌که شیوه کار با برنامه GIF Live Wallpaper، بسیار ساده است، توصیه می‌کنیم که از آن برای انتخاب تصاویر متحرک استفاده کنید.

فقط لازم است تا در ابتدا اطمینان حاصل کنید که یک GIF سازگار با دستگاه‌تان را انتخاب کنید. این برنامه ابزارهای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اندازه گیف‌ها، موقعیت آن‌ها روی صفحه اصلی، سرعت پخش و بسیاری موارد دیگر را تغییر دهید و در نهایت پس از این‌که تنظیمات موردنظرتان را انجام دادید، به‌طور پیش‌فرض به پوشه انتخاب تصویر زمینه زنده اندروید منتقل خواهید شد تا تصویر خود را انتخاب کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.