آموزش دانلود کردن

۱,۰۳۲ بازديد
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقی  9099071865  

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane


آموزش دانلود کردن

آموزش دانلود کردن عنوان آموزشی است که در این نوشته برای شما ترتیب دیده ایم.نظر به درخواست کاربران آموزش دانلود را خدمت کاربران P30AF آماده نموده ایم و قصد داریم که به صورت مفصل و تصویری توضیح دهیم.

اول بهتره که بدانیم خود اصطلاح دانلود یه انگلیسی آن Download به چه معناست؟ این اصطلاح به زبان دری یا فارسی به معنای دریافت نمودن است. پس در تعریف دانلود میتوانیم گفت که : دریافت کردن فایل های از فضای اینترنت روی هارد دیسک کامیپوتر عبارت از دانلود است. به این معنا که اگر شما فیلمی یا برنامه ای را از اینترنت دانلود کنید در حقیقت از فضای اینترنت به فضای هاردیسک کامیپوتر خود ذخیره نمودید. در دانلود معمولا اصطلاح لینک بکار میرود این بدین معناست که آدرس دانلود ؛ در اینجا لازم میبینیم که لینک را توضیح دهیم:

لینک دانلود به صورت عموم به 2 نوع است:

1- لینک مستقیم

2- لینک غیره مستقیم

برای مشاهده سایر آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

1-لینک مستقیم

به لینکی گفته میشود که به مجرد وارد کردن آدرس مستقیم فایل در نوار آدرس مرورگر شروع به دانلود میکند.

مانند لینک های دانلودی که در P30AF قرار میدهیم.  به طور مثال این لینک مستقیم است.

http://dl.google.com/googletalk/googletalk-setup.exe

لینک دانلود دانلود معمولا در آخر خود پسوند های مانند : zip , rar, exe و غیره را دارند.اگر شما آدرس فوق را در نوار آدرس مرورگرتان وارد کنید به صورت مستقیم از شما محل ذخیره فایل را میخواهد که میتوانید دانلود کنید؛ یکی از تفاوت های عمده ای که لینک های مستقیم نسب به لینک غیره مستقیم دارد اینیست که لینک مستقیم به قابلیت Pause و Resume را داراست و معمولا سرعت بیشتری دارد.

2-لینک غیره مستقیم

به لینکهای گفته میشود که معمولا در آخرآدرس لینک پسوند های exe , zip , rar , mp3 , wma و .. را ندارد و معمولا پسوند html دارد و با وارد کردن به صفحه دیگیری منتقل میشوید.معمولا سایت های که لینک غیره مستقیم برای دانلود میدهند آپلود سنتر های رایگان هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.