آیفون 7 صفحه کلیدی دارد که نمی توانید از آن استفاده کنید | موبایل

۹۸۹ بازديد
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر، حسابداری و موبایل، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
www.hamgampc.ir    


آیفون ۷ صفحه کلیدی مخفی دارد که نمی‌توانید از آن استفاده کنید


در چند سال گذشته صفحه نمایش بزرگ تلفن‌های همراه هوشمند باعث شده‌اند که کاربران کمی با مشکل با آن‌ها کار کنند. درواقع دیگر نمی‌توان با یک دست با اکثر گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگ دارند کار کرد. خیلی از شرکت‌ها برای اینکه بتوانند

این مشکل را برطرف کنند، صفحه کلید مخصوصی برای محصول خودشان طراحی کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند با یک دست با گوشی کار کنند. این موضوع در گوشی‌های آیفون وجود ندارد؛ اما به نظر می‌رسد که اپل هم صفحه

کلیدی برای گوشی‌های خودش طراحی کرده که کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. صفحه کلیدی که روی آیفون ۷ هم وجود دارد.

به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان iOS داخل کدهای این سیستم عامل یکسری کد پیدا کرده که مربوط به صفحه کلید مخصوصی می‌شود که می‌توان به وسیله‌ی آن با یک‌دست کار کرد. این توسعه‌دهنده گفته که صفحه کلیدی که امکان کار با یک‌ دست را به

کاربران می‌دهد، از iOS 8 وجود داشت؛ اما کاربران نمی‌توانستند از آن استفاده کنند. این صفحه کلید را می‌توان در سمت چپ و سمت راست صفحه نمایش قرار داد و تمام کارهای یک صفحه کلید کامل را انجام می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که چرا شرکت اپل این صفحه کلید را در اختیار کاربران نمی‌دهد و نمی‌دانیم که در آینده این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.
 

روش تبدیل صفحه کلید به موس در ویندوز 10

دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید در ویندوز 10 ، برای کنترل نشانگر ماوس از صفحه کلید استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر کار ماوس روی دسکتاپ شما متوقف شود ، صفحه لمسی روی لپ تاپ شما ناگهان خراب می شود ، یا نمی توانید از ماوس استفاده کنید پس استفاده از کلیدهای صفحه کلید بهترین جایگزین برای شماست.

دلیل آن هر چه باشد ، ویندوز 10 با ویژگی Mouse Keys ارسال می شود که به شما این امکان را می دهد از صفحه کلید عددی برای حرکت ماوس و همچنین انجام کارهایی مانند کلیک ، دوبار کلیک ، باز کردن منوهای زمینه ، انتخاب و موارد دیگر استفاده کنید .

در این راهنمای ویندوز 10 ما شما را در مراحل مختلف همراهی می کنیم تا ویژگی Mouse Keys را برای کنترل ماوس با صفحه کلید عددی فعال کنیم.

  • نحوه فعال کردن ویژگی Mouse Keys با استفاده از Settings
  • روش فعال کردن ویژگی Mouse Keys با استفاده از Control Panel
  • روش حرکت اشاره گر با استفاده از صفحه کلید در ویندوز 10
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.